Gult nivå fra onsdag

skolegård

Da har Byrådet bestemt at vi går tilbake til gult nivå fra i morgen onsdag 3. februar. Det betyr at vi går tilbake til vanlige grupper, klasserom og timeplaner for elevene fra i morgen. Skolen begynner da som vanlig kl. 8.30 og slutter til vanlig tid. Elevene møter på samme oppmøtested ute som før vi gikk til rødt nivå. Vi skal fortsatt holde avstand, vaske hender og holde oss hjemme om man ikke er helt frisk.

AKS har vanlig åpningstider fra onsdag. Beskjeder rundt henting og hjemsending sendes nå  som vanlig igjen til baseleder. Det samme gjelder telefoner til AKS. Matserveringen kommer i gang igjen som normalt fra torsdag.

Takk for innsatsen. Mange foreldre har måttet gjøre justeringer i hverdagen sin, mange elever har savnet hele klassen sin, og det har vært mange utfordrende rom å ha undervisning i. Vi håper dette er siste gang vi må over på rødt nivå.

Med vennlig hilsen ledelsen ved Tåsen skole