Alternativ 17. mai for skolekorpset

Skolekorpset 16. mai

Informasjon fra skolekorpset:

Tåsen skolekorps jobber nå intenst med å bli klar for å spille og drille på 17.mai. Vi har hatt digitale øvelser i hele koronakrisen og er nå i hardtrening med marsjøvelser med forskriftsmessig avstand mellom musikantene og drillerne.

På 17. mai kommer vi til å spille i nabolaget vårt. For å unngå at folk stimler sammen får vi ikke oppgi hvor, men vi håper alle følger med fra hager og balkonger når vi kommer forbi.

Vi har mistet vår viktigste inntekt, loppemarkedet. Vi oppfordrer derfor alle til å støtte korpset! Alle som vippser 500 kroner eller mer er med i trekningen av besøk av korpset på 17. mai! På vår Vipps #10683 kan du også kjøpe lodd for å vinne 17.mai-kake dagen før dagen. Eller du kan gi valgfritt beløp via Spleis.

Det er også mulig å hyre inn korpset til spilling på andre dager. Ta kontakt med oss på medlemsansvarlig@taasensk.no dersom du har lyst på korpsbesøk!

Les mer på: https://taasensk.no/det-blir-17-mai-i-ar-ogsa-du-kan-vinne-besok-av-korpset/  (kopier lenken inn i nettleser)